bd932799




The Long And Winding Road (Remastered 2009) - YouTube






The Long And Winding Road – The Beatles 
Written By John Lennon & Paul McCartney

The long and winding road that leads to your door
Will never disappear
I’ve seen that road before it always leads me here
Leads me to your door

君の扉へと続く、長く曲がりくねった道
それは決して消える事は無い
過去に訪れた道、僕をいつもここ、
君の扉へと導いてくれる

 

The wild and windy night that the rain washed away
Has left a pool of tears crying for the day
Why leave me standing here, let me know the way

風の強い夜が、雨に洗い流され
一日中泣きはらして、涙の水たまりを残していった
僕がここで立ち尽くすのはどうして? 行き先を教えてよ

 

Many times I’ve been alone and many times I’ve cried
Anyway you’ll never know the many ways I’ve tried

僕は何度も一人きりになって、何度も泣いた
僕が重ねてきた努力、君にはきっとわからない

 

And still they lead me back to the long and winding road
You left me standing here a long, long time ago
Don’t leave me waiting here, lead me to you door

そして長く曲がりくねった道が目の前にのびている
ずっと昔、君は僕をここに置き去りにした
僕をもう待たせないで、君の扉へ導いてよ

 

But still they lead me back to the long and winding road
You left me standing here a long, long time ago
Don’t keep me waiting here, lead me to you door
Yeah, yeah, yeah, yeah

だけど長く曲がりくねった道が、僕の目の前にのびている
ずっと昔、君は僕をここに置き去りにした
僕をもう待たせないで、君の扉へ導いて



初心者向きコード譜面
The Long And Winding Road / The Beatles ギターコード/ウクレレコード/ピアノコード - U-フレット (ufret.jp)



fdbd5ed2


ロック・ン・ロールの意味と始まり ロックとの違い : 民族学伝承ひろいあげ辞典 (blog.jp)
へ続く

ブログランキング・にほんブログ村へにほんブログ村


人気ブログランキング

Kawakatuワールド - にほんブログ村

PVアクセスランキング にほんブログ村